Algemene voorwaarden HaarlemseWinkels.nl
  1. Definities
    1. HaarlemseWinkels is een platform voor winkels die in Haarlem zijn gevestigd die online willen verkopen en voor bezoekers die online willen kopen bij Haarlemse winkels.
    2. Klant: Een persoon die jouw producten koopt in de webwinkel.
    3. Aanbieder: Een organisatie die één (of meer) product(en) plaatst in onze webwinkel.
    4. Webwinkel HaarlemseWinkels.nl. Onze webwinkel met producten.
    5. Product: Verzamelnaam voor producten, diensten, en activiteiten die een aanbieder aanbiedt.
    6. Bestelbevestiging: Een bestelbewijs waarmee de klant een product kan afhalen bij de aanbieder.
  2. HaarlemseWinkels.nl
    1. Wij zijn een project van paint it yellow BV. Wij verzorgen de uitvoering en digitale ondersteuning van HaarlemseWinkel.nl
    2. Wij hebben een helpdesk waar iedereen met vragen of opmerkingen terecht kan. E-mail ons via info@haarlemseWinkels.nl, bel ons via 023-5290870, of app met ons op 0641272815.
    3. Wij proberen e-mails binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
    4. Wij zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 17:00 uur.
    5. Wij zijn vrij om op basis van de drukte de openingstijden van de helpdesk aan te passen.
  3. Bestellingen
    1. Als je een bestelling hebt geplaatst bij HaarlemseWinkels.nl ontvang je van ons een bestelbevestiging per e-mail.
    2. Annuleren van bestellingen is niet mogelijk.
    3. Versturen van bestellingen is mogelijk als de aanbieder daarvoor heeft gekozen. Als de bestelling kan worden opgestuurd staat dit aangegeven. Bij verzending worden mogelijk verzendkosten berekend.
    4. Versturen van een bestelling doet de aanbieder uiterlijk binnen 5 werkdagen na de besteldatum.
    5. Bestellingen kunnen worden bezorgd via Hurby app, Fietskoerier, de eigen bezorgservice van de ondernemer of kunnen na 1 werkdag worden opgehaald bij de aanbieder. Bij het afhalen neem je altijd de bestelbevestiging mee. Deze kan geprint of digitaal getoond worden.
    6. Als een bestelling niet meer leverbaar is, dan maakt de aanbieder zelf nieuwe afspraken met jou.
    7. Op alle producten gelden de (garantie)voorwaarden die de aanbieder hanteert.
  4. Misbruik
    1. Als je signalen ontvangt van mogelijk misbruik dient u dit te melden via info@haarlemsewinkels.nl
  5. Conflictsituaties
    1. Aanbieders zijn zelf verantwoordelijk voor de kwaliteit en de uitvoering van een product, dienst, activiteit, levering
    2. HaarlemseWinkels.nl treedt op als bemiddelaar in conflictsituaties.
  6. Klachten
    1. Als je ontevreden bent over HaarlemseWinkels.nl kan je een klacht indienen. Wij nemen klachten serieus en behandelen klachten zorgvuldig.
    2. Je kan een klacht indienen door contact op te nemen met onze helpdesk via info@haarlemseWinkels.nl
  7. Privacy
    1. Wij behandelen persoonsgegevens overeenkomstig met de AVG. Dit leggen wij uit in ons privacybeleid.
    2. Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beveiligen.
    3. Wij verwachten dat aanbieders zich ook aan de verplichtingen uit de AVG en de toepasselijke wet- en regelgeving houden.