“Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!” Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek Handboek AI draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie. Het praktische boek focust op het “wat” en “hoe”: hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien. Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai Focus op “wat” en “hoe”, kortom een praktijkgericht boek AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie. Trefwoorden: ai marketing
Product informatie
Product informatie
Offer Item Condition
NewCondition
Auteur
Patrick Petersen
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Wij gebruiken cookies
We kunnen deze plaatsen voor analyse van onze bezoekersgegevens, om onze website te verbeteren, gepersonaliseerde inhoud te tonen en om u een geweldige website-ervaring te bieden. Voor meer informatie over de cookies die we gebruiken opent u de instellingen.